Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Η Λαρίσα τρέλανε τον… Μαραντόνα!

by Ανδρέας Γεωργιάδης on Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011 στις 5:46 μ.μ.

Αυτή είναι η καλλονή απ’ την Παραγουάη
που, βλέπετε, το κινητό στα στήθη της φυλάει.
Έκλεψε την παράσταση στο Μουντιάλ εφέτος
και τους φιλάθλους γήτεψε όλους ανυπερθέτως.
Αυτή, λοιπόν, την όμορφη και σέξι λέω μαντόνα
σύντροφο θέλει στον χορό να ’χει ο Μαραντόνα.
Με τις φωτογραφήσεις της τις αισθησιακές
του έχει πάρει τα μυαλά, κι αυτό ’ναι επιεικές.
Τη βλέπει ως μιαν ύπαρξη πάρα πολύ αιθέρια
και την ποθεί για σύντροφο στο «Dancing με τ’ αστέρια».
Ζήτησε απ’ τον φίλο του παραγωγό Μαρσέλο
αυτή να ’ναι η ντάμα του, αυτήν, του λέει, θέλω.
Να είχα τέτοια παρτενέρ, το λέω δημοσία
πολλούς χορούς θα χόρευα, πρώτον του Ησαΐα.
    


Αυτά σας ξετρελαίνουνε τα αισθησιακά
και ύστερα γυρεύετε γιατρούς για καρδιακά!
Σαν άντρας, φίλε, και εσύ γιατί να διαφέρεις
μιαν τέτοια θέλεις για να βρεις και ό,τι καταφέρεις!
Σίγουρα θα τον χόρευες του Ησαία τον χορό
μα ύστερα μες στο ταψί θα χόρευες θαρρώ!
Χαχαχαχα... Είσαι απίθανος!

Ναι, αλλά αυτή δεν την ρώτησες αν θα χόρευε μαζί σου Ανδρέα.
            06 Μαρτίου στις 6:59 μ.μ. · Δεν μου αρέσει! · 2

Μα, είναι νέα κι όμορφη και μοιάζει με μαντόνα,
καλά έκανε και διάλεξε αυτήν ο Μαραντόνα.
Όσο για σένα φίλε μου το ποια θα σε ''διαλέξει'',
δεν το γνωρίζω να σ᾿ το πω... ασε να ρθει το χάραμα να δεις τι θα σου φέξει... Καλησπέρα !

Μιαν τέτοια θέλω, φίλη μου, και έμφραγμα ας πάθω
κι ας πάθω εγκεφαλικό κι ας χάσω και τη γνάθο.
Έχει λεπτά αισθήματα, το δείχνει εις τα στήθη
όλα τα άλλα τ’ αγνοώ, ας πάνε εις τη λήθη.
Μιαν τέτοια θέλω και εγώ και ό,τι καταφέρω
μ’ αν μου φυτέψει τίποτα γίνομαι πιστολέρο.
Ευχαριστώ Ειρήνη! Καλή Σαρακοστή!!!

Πώς ημπορεί ν᾿ αντισταθεί στην τόση μου ευστροφία
χίλιες φορές θα χόρευε, ομολογώ, Σοφία!

Μα αμφιβάλλεις, Ράνια μου, τις ικανότητές μου
σαν τη Λαρίσα πως μπορώ δέκα να ρίξω, πές μου.

Γιατί βρε κορίτσια, ο Αντρέας μια χαρά είναι. Τίποτε δεν θα πάθαινε, τέτοια με κούφιο μυαλό σαν της Μαντόνα, θα την κρατούσε ο Αντρέας; Αντρέα κάνω συμμαχία μαζί σου!!!!!!
            06 Μαρτίου στις 9:52 μ.μ. · Μου αρέσει! ·1

Χαχααχα... Αντρίκο σου εύχομαι να βρεις τέτοιαν παρτενέρ, αλλά πώς θα την κουμαντάρεις που θα την κοιτάζουν όλοι;
            06 Μαρτίου στις 9:56 μ.μ. · Μου αρέσει! ·3

Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου Αναστασία
κι ας υπογράψουμε μαζί τώρα τη συμμαχία!

Μα πώς, λοιπόν, μου ξέφυγε, Ελένη μου, δεν ξέρω.
Είμαι ζηλιάρης, λέω, πολύ, μάλλον θα υποφέρω!

Πιστεύω, τέτοιες καλλονές... γύρω σου υπάρχουν πλήθος
κι αν ήθελες, θα είχες μια!!! Τα άλλα είναι μύθος!!!

Ήμουνα ντροπαλός πολύ, κοίταζα όλο χάμου
και έτσι, Κατερίνα μου, στερήθηκα του γάμου!

Μα είσαι καταπληκτικός και θα σ᾿ το πω στα ίσα:
Τ᾿ αξίζεις να ᾿χεις, φίλε μου, δίπλα σου μια Λαρίσα!

Μα τι λέγεις, Ειρήνη μου, μονάχα μια Λαρίσα;
Και δυο και τρεις και τέσσερις θα σου ᾿λεγα στα ίσα!

Βλέπω χαρακτηρίζει σε και μετριοφροσύνη
πέρα ας τα ᾿βγαζες με μια πολλή θα ᾿ταν κι εκείνη!
Χαχαχαχαχα. Ε μααα.

Με προκαλείς, Ειρήνη μου, για να το αποδείξω·
θα πάω να γίνω Οθωμανός, χαρέμι να ανοίξω!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στερνή μου γνώση να σ’ είχα πρώτα!

Τι ήθελα και έγινα απόφοιτος Ιδρύματος και δεν γινόμουν πωλητής αυτού του καταστήματος. Τα νιάτα μου σπατάλησα μέσ’ στα Πανεπιστήμια ...